“ILK QADAM” jurnali

Hududiy boshqaruv

rasmlar.jpg

“ILK QADAM” jurnali bir oyda bir marta oʻzbek, rus va ingliz tillarida chop etiladi, formata A-4 bichimida, (qogʻoz bichimi 210 x 297 mm), hajmi 100 - 200 sahifada, adadi: 15 000 tirajda (jurnal formati va hajmi, chop etish davriyligi Muassisning buyrugʻi asosida oʻzgarishi mumkin) maktabgacha taʼlimning nazariy va metodik asoslarini, ularning amaliy tatbigʻini, zamonaviy taʼlim texnologiyalarini, pedagogika va psixologiya sohasidagi ilmiy-amaliy tadqiqotlar natijalarini, mamlakatimiz va xorijiy maktabgacha taʼlim sohasidagi innovatsiyalarni yoritib, maktabgacha taʼlim muassasalari va pedagog mutaxassislarga yetkazadi.

“ILK QADAM” jurnali Oʻzbekiston Respublikasi xududida mustakil nashr sifatida tarqatiladi.  Tahririyatning asosiy faoliyati taʼlim mazmunini takomillashtirish va samaradorligini oshirish, Muassis faoliyatini keng yoritish va targʻib qilish, mamlakatimiz va xorijiy davlatlarning maktabgacha taʼlim sohasida sodir boʻlayotgan demokratik oʻzgarishlarni, voqealarni xolis va haqqoniy tarzda yorituvchi materiallarni nashr ettirishdan iborat.      

Shuningdek, tahririyat quyidagi vazifalarni bajaradi:

- reklama va axboriy, dunyoqarashni shakllantiruvchi xarakterdagi materiallarni chop etadi;

- oʻrnatilgan tartibda tegishli yoʻnalish boʻyicha maʼlumotni topish va toʻplashni amalga oshiradi;

- keyinchalik chop etish uchun reklama va axboriy maʼlumotlarni va boshqa materiallarni aks etilishini(tayyorlash va tahrir qilish) amalga oshiradi;

- oʻrnatilgan tartibda reklama va xabarlarni chop etilishini amalga oshiradi;

- jamiyatning turli sohalarida mustaqil va boshqa tashkilot mutaxassislarini jalb qilgan holda tadqiqotlar oʻtkazib boradi;

- koʻzlangan maqsadlarga erishishga zamin yaratuvchi koʻrgazma va boshqa tadbirlarni tashkil etadi;

- chop etilayotgan materiallarning yuqori sifat darajasini taʼminlaydi;

- boshqa davriy nashrlar, ijodiy uyushma va jamoat tashkilotlari bilan aloqalar oʻrnatadi.

 

Manzili: 100070, Toshkent shahar, Amir Temur shoh koʻchasi, 17-uy.

Maktabgacha ta'lim agentligi
Mavzuga doir
Maktabgacha ta'lim agentligi
Kitob tumanidagi chekka hududlardan birida zamonaviy maktabgacha ta'lim tashkiloti ochildi

  Kitob tumanining chekka hududlaridan biri hisoblangan "Zarafshon" MFYda davlat xususiy sherikchilik asosida yana bir nodavlat maktabgacha ta'lim tashkiloti faoliyat boshladi.     40 yillik mehnat tajribasiga ega, "Sog‘lom turmush" medali sohibasi Munavvar Tursunova tomonidan tashkil etilgan "Boychechak" nomli 100 o'ringa mo'ljallangan mazkur muassasada bolajonlarning ta'lim-tarbiya olishi uchun barcha sharoitlar yaratilgan.        Bino ochilish marosimida Kitob tumani hokimligi, tuman prokuraturasi, mahalla faollari, nuroniylar, bolajonlar hamda ularning ota-onalari ishtirok etdi.       Tadbir qatnashchilari tarbiyalanuvchilar uchun yaratilgan sharoitlar bilan yaqindan tanishishdi.        

Maktabgacha ta'lim agentligi
Bog'cha bolalariga quvonch ulashildi

  Davlatobod tumanida joylashgan sog'ligida nuqsoni bor bolalar tarbiyalanuvchi maxsus maktabgacha taʼlim tashkilotida "Xayr bog'cham" tadbiri o'tkazildi.       Tadbirda Namangan viloyati Yoʻl harakati xavfsizligi boshqarmasi va Davlatobod tumani YHXG xodimlari ishtirok etib, bolajonlarning quvonchiga quvonch qoʻshishdi.       Tarbiyalanuvchilar tomonidan ijro etilgan kuy va qo'shiqlar barchaga ko'tarinkilik bagʻishladi.        Tadbir yakunida YPX inspektorlari tomonidan bolajonlarga esdalik sovgʻalari topshirildi.    

Maktabgacha ta'lim agentligi
Agrippina Shin Yashnobod tumanidagi maktabgacha taʼlim tashkilotlari holatini oʻrgandi

  Shu kunlarda Davlatimiz rahbarining Yashnobod tumaniga kutilayotgan tashrifiga tayyorgarlik yuzasidan Oʻzbekiston Respublikasi maktabgacha va maktab taʻlimi vazirining birinchi oʻrinbosari, Maktabgacha taʻlim agentligi direktori Agrippina Shin tumandagi maktabgacha taʼlim tashkilotlarida boʻlib, ish jarayonlari holatini koʻzdan kechirdi.       Jumladan, tumanning “Dilbogʻ” mahallasida joylashgan 86-, 93- hamda 306-sonli davlat maktabgacha taʼlim tashkilotlarida bolalarga berilayotgan taʼlim-tarbiya va muassasa holatini oʻrgandi.       Shuningdek, tarbiyalanuvchilar uchun yaratilgan shart-sharoitlar, yozgi sogʻlomlashtirish mavsumiga tayyorgarlik, moddiy-texnik baza kabi bir qancha yoʻnalishlarda ayni kundagi vaziyat bilan yaqindan tanishdi.       Oʻrganishlar davomida aniqlangan kamchiliklar yuzasidan tegishli mutasaddilarga aniq koʻrsatma va metodik tavsiyalar berildi.      

Вид сайта
Размер шрифта